21 Haziran 2013 Cuma

Şampiyonluk sezonunun maç biletleri: Yenilmez Armada!




Futbol olsun, basketbol olsun, gittiğim maçların biletlerini saklamayı severim. Arşiv ve koleksiyon merakımdan olsa gerek herhalde. Bir çeşit hastalık bu da.

Erkek basketbol için konuşmam gerekirse, 2012-13 sezonu başında çoğu kişide anlam veremediğim bir umutsuzluk hakimdi. Ergin hocanın doğru seçimleriyle kaliteli bir kadro kurulmuştu. Kısıtlı bütçemize rağmen Efes ve FB Ülker'e nazaran takım mühendisliği daha iyiydi -ki sezon başlayınca da bunu gözlemledik zaten. (Türkiye Kupası grup maçındaki FB Ülker ve ligin ikinci haftasındaki Efes galibiyetleri)

Domercant ve Göksenin'in şanssız sakatlıkları ve Hawkins'in doping olayı sonrasında sarsıldık. Ancak bu noktada Ergin hocanın basketbol zekası devreye girdi ve Arroyo ile Markoishvili transferleri bizim adımıza sezonun dönüm noktası oldu. Sonuç: 23 sezon sonra şampiyon olduk.

"O kadar transfer yaptık, yine şampiyon olamayacağız"cıların türediği günlerde gittiğim maçların biletlerinin "şampiyonluk sezonu" biletleri olacağına inanıyordum. Özenle sakladım bir kısmını. (Bir kısmını ise bir kitabımın içine saklamıştım ama kitabı bulamıyorum maalesef)

Fotoğrafını çektim basketbol maç biletlerimin, şampiyon yenilmez armadanın. Her birinin anlamı çok büyük, her biri çok değerli.
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder